Brīvdienas Palangā un Klaipēdā

Sveikas!

Kamēr ārā ir bija tik vasarīgs laiks, gribējās izmantot katru iespēju brīvdienās kaut kur aizbraukt un kaut ko interesantu apskatīties. Aizpagājušajās brīvdienās mūsu izvēle krita uz Delfināriju Lietuvā kā galveno izklaidi un pa ceļam arī Dinozauru parku.

Izbraucām piektdienas vakarā un devāmies uz Palangu, nepaveicās ar ceļiem, jo izdomājām braukt no Rīgas cauri Jelgavai. Jelgavai braucot cauri notiek ceļu remontdarbi, kustība notiek pa vienu joslu, jāstāv pie daudziem luksoforiem. Remontētais ceļš katastrofālā stāvoklī, pa tumsu neko redzēt nevar, brīžiem likās, ka paliksim bez kāda riteņa un netiksim nekur. Garos ceļa posmos, kur ceļš ir jau noasfaltēts nav uzzīmētas sadalošās līnijas, tas arī diezgan mulsināja. Tie nebūtu piedzīvojumi, ja mēs jau laicīgi zinātu nakšņošanas vietu. Iebraucām Palangā pusnaktī un meklējām viesnīcu kur palikt. Ar viesnīcu nebija problēmu, jo tās bija uz katra stūra. Mūsu izvēle krita uz Baltic Inn, saprātīga cena un iekļautas bagātīgas brokastis.

Piecēlāmies agri no rīta, 9:00 priekš manis ir agri brīvdienām :), lai paspētu uz brokastīm un dotos ceļā uz Delfināriju. Noskaidrojām, ka šofs ar delfīniem ir plkst. 12:00 un 15:00, jau bija aizdomas, ka uz 12:00 nepaspēsim, tādēļ mērķējām uz plkst. 15:00. Nākamais uzdevums ar kuru bija grūtāk tikt galā, nevarējām atrast īsto piestātni, lai ar mašīnu uz prāmja tiktu līdz Klaipēdai. Nevarējām tikt, kur nepieciešams un metām 100 apļus, jo uzminiet kādēļ, jā, atkal ceļa remonti. Atradām prāmja piestātni, man šķiet ar prāmi nebija jākuģo ilgāk kā 10 minūtes, lai tiktu otrā krastā, tālāk jau ceļš tikai taisni līdz pašai Delfinārijai. Prāmis maksāja turp un atpakaļ 40 Liti un jāmaksā bija nedaudz par katru pasažieri sīkāk te Delfinārijā saprātīgas cenas par delfīnu šovu – 25 Liti no personas, kas ir 7,24 euro. Vairāk informācijas par Delfināriju šeit.

Uz prāmja ceļā uz Delfināriju

Pie paša Delfinārija

Akvārijs Delfinārijā, visas bildes sanāca miglainas, šī ir ieskatam

Delfīnu šovs bija wow, es nesaprotu tos cilvēkus no kuriem dzirdēju, ka nekas īpašs un, ka programma nav mainījusies, ka esot garlaicīgi. Es izsaucos „wow” katru minūti (vai pat biežāk), no šova es gaidīju delfīnus, kuri spēlēsies ar bumbiņu, bet tas, ko es redzēju bija daudz vairāk nekā biju gaidījusi. Šovs ilga vien 30 minūtes, kuru laikā 5 treneri lika saviem delfīniem darīt brīnumu lietas. Nezināju, ka delfīni prot dejot, dziedāt, sinhroni lekt, mest bumbiņu, peldēties kopā ar cilvēkiem, pozēt. Šovs bija piesātināts un baseinā notika nepārtraukta darbība. Nepaveicās tiem, kuri sēdēja zāles vidū pirmajās rindās, visi bija apšļakstīti slapji. Tagad mans sapnis ir peldēties kopā ar delfīniem. Vienīgais mīnuss, ka uz ekrāna bija video un tika rādīta filmiņa par delfīniem, bet viss bija lietuviski. Viņi varēja vismaz titrus uzlikt kādā no valodām, ja ne angliski, tad vismaz krieviski.

Pozitīvās emocijās pēc delfīnu šova nolemjam braukt apskatīt Dinozauru parku. Atrodam kartē, ka Dinozauru parks ir Pušyno 9, Radailiai, Klaipedos raj., tas bija 30 minūšu braucienā no Delfinārija. Ieejas biļete pieaugušajiem maksāja 24 liti. Ejam iekšā un redzam kustīgus, lielus, rūcošus dinozaurus. Vienu sugu noteikti atpazīstu, tas ir T-Rex.  Atzīšos bija bail T-Rex dinozauram iet klāt, it kā saprotu, ka nav īsts, bet rūc un kustās, virinot milzīgo žokli. Tālāk neliels līkumiņš pa meža taku, kur bija kopumā vēl kādi 15 vai varbūt 20 dinozauri, līdzīgi kā pie mums meža taka Tērvetē , bet drusku īsāka. Izskatījām dinozaurus un safotografējām tos.

IMG_2960 IMG_2961 IMG_2962 IMG_2968 IMG_2974 IMG_2975 IMG_2987 IMG_2989 IMG_2990 IMG_2995 IMG_2997 IMG_2999 IMG_3002 IMG_3009

Nākamais pieturas punkts vakarā bija pastaiga gar jūru Palangā. Palangas promenāde līdzinās mūsu Mežaparkam, laiks bija skaidrs un pie jūras praktiski nebija vēja, ideāls laiks pastaigai.

Jūra Palangā

Nākamais mērķis bija paēst Rock cafe Liepājā. Sameklējām kartē ceļu uz Liepāju un Rock Cafe un dodamies ceļā, tikai šis posms mums sagādāja vilšanos, jo Rock Cafe jau neilgu laiku Liepājā ir slēgts un ir atvērts Vecrīgā. Liepājas Rock cafe Facebook mājas lapā tas netika norādīts, mūsu cerības uz gardām vakariņām un man uz garšīgu kokteilīti sabruka. Bēdas apēdām un noskalojām tuvākajā Statoil ar hot dogiem un kafiju. Bija vēl doma tomēr nepadoties un braukt uz Vecrīgu, bet tas jau nebija tas, devāmies mājup atpakaļ uz Rīgu.

Brīvdienas man patika, tāds mini izbrauciens brīvdienās rada pilnīgi citu sajūtu par atpūtu.